Att utvecklas.

Datum:2012-10-11 / Tid:19:46:03 / Kategori:Vardag
Någonting som jag tycker har blivit riktigt, riktigt roligt är att vara med på plåtningar, modella. Lilla jag, med världens absolut sämsta självförtroende, alltid varit kameraskygg tycker det är roligt och börjar trivas framför kameran. Helt bekväm är jag fortfarande inte, men eftersom jag tycker det är kul försöker jag och kämpar lite. Är så otroligt lett på att jag alltid ska hindra mig själv från att göra en massa saker jag egentigen vill bara för att mitt självförtroende suger! (Tävla med Solero är ett annat exempel).
Jag är hela tiden sugen på att testa nya saker, nya teman och försöka utvecklas framför kameran. Jag längtar alltid tills nästa plåtning! Hittills har jag "bara" fotat med min kära vän Carro och en gång med Håkan Nyström och vore det inte för Carro så hade jag aldrig ställt upp på någon plåtning ifrån början - aldrig! Carro får en att slappna av, ha roligt och få en att känna sig snygg - det är viktigt framför kameran. Självförtroende.
Jag tycker nog jag har utvecklats en del som modell (känns fjantigt och kalla mig själv för "modell" för det är jag inte, men hittar inget annat passande ord).
 
Som när vi tog dom här bilderna (typ första gången Carro fotade mig?) så fick vi rensa bort massor då jag bara såg rädd ut, som ett rådjur i strålkastarljuset. Den här bilden är den jag tycker är mest okej av dom.
 
 
 
Och här, tagen i somras. Inte lika rädd längre?
 
 
Jag har massor att lära och måste slappna av ännu mer, bjuda lite på mig själv och inte analysera sönder allt. Men jag tycker att jag blivit säkrare på mig själv och framför allt starkare, allt tack vare av att Carro mer eller mindre tvingade mig att stå framför kameran ;)
 

Kommentarer
Caroline

Oj vilken skillnad, det har jag aldrig tänk på men wow vilken utveckling hos dig! :) du är super duktig och du kan verkligen kalla dig för modell ;) för det är du!

Svar: TACK Carro! :D
jolinedanielsson.blogg.se

2012-10-11 / 20:17:32
http://carolinedahlen.blogg.se
Elin

Du är SÅ duktig framför kameran! Det är klart att du sk tävla också, han ser superfin ut på bilderna!

Svar: Åh, men tack snälla du! :) Ja, jag hoppas att jag ska våga tävla någon dag. Är en tjej i stallet som i alla fall ska starta typ LC med Solero i vinter, då får han komma ut och jag kanske blir så suger när jag ser dom att jag törs själv! :) Men känner mig så vilsen och förvirrad inom detta med tävling, kan ingenting och det gör mig ännu mer osäker.
jolinedanielsson.blogg.se

2012-10-11 / 20:35:00
http://livetsomelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback