I'm back!

Datum:2012-07-31 / Tid:18:25:53 / Kategori:Vardag
Har bestämt mig för att göra ett nytt försök till att börja blogga igen. Vi får hoppas det håller i sig ;) Ni har varit en hel del som tittat in här ändå även fast jag inte har uppdaterat något. Och dom som har försvunnit hoppas jag hittar tillbaka :)

En liten update om tillvaron: Är just nu hemma och har semster, är inne på min femte och sista vecka + att jag var sjukskriven i tre veckor innan semestern p.ga dom brutna revbenen. Varit hemma i alltså åtta veckor.
Revbenen är mycket bättre men inte helt bra. Får lite ont om jag anstränger mig för mycket och så, men det är ingen större fara. Har iallafall kunnat börja rida igen och det är underbart men Solero har redan hnnit bli tjockis om magen :p Har heller ingen medryttare längre då hon skaffade foderhäst, önskar henne lycka till med pållen! :)
Letar inte superaktivt efter en ny medryttare men dyker rätt person upp så säger jag inte nej!

Hundarna då? Dom busar och njuter av livet. Oscar växer, växer och växer. Ca 1kg/veckan ökar han, så han växer mycket och snabbt.

Nu vet ni lite men mer uppdatering kommer :)
Hoppas allt är bra med er! ♥




Oscar & Charlie ♥
Foto: Caroline Dahlén

Kommentarer
Berta K

Åh, vilka söta hundar!!

2012-07-31 / 21:49:51
http://bertakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback