Dressyrfjant.

Datum:2012-07-31 / Tid:21:45:41 / Kategori:Hästsnack & bilder
Har precis kommit in från stallet. Har varit där och tömt boxen på allt spån för imorgon ska det skrubbas och skuras. Storstädning på g! :) Alltid skönt när det är gjort.
Idag har jag inte ridit något utan Solleman fick vila. Men jag tänkte bjuda på lite bilder från ridpasset i lördags, min snälla sambo var snäll o fotade :) Jag har börjat bli en riktigt dressyrfjant nu och ska ha matchande schabrak och lindor o.sv, så när vi var i karlstad i fredags köpte jag två set från Hööks höstkollektion, mycket snyggt måste jag säga! :)












Visst gjorde han sig bra i den här färgen? :D "Cherry" heter den!

Vi har tappat en hel del under uppehållet + att jag blivit lite feg, spec. i galoppen. Jag vågar inte riktigt "ta" i honom och jobba, är så rädd att han ska gå omkull igen...
Ska iallafall börja med lektioner tillbaka så förhoppningsvis är vi snabbt tillbaka där vi var med lite hjälp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback