Långtur i skogen.

Datum:2012-01-21 / Tid:20:08:44 / Kategori:Hästsnack & bilder
Igår efter jobbet åkte jag till stallet, sadlade pållen och var ute i skogen i 1½ timme. Snacka om att jag kände mig som en fiskpinne när vi kom tillbaka till stallet! -12 grader och då tar jag en lång tur, typiskt mig Mysigt och roligt hade vi det i allafall. Försökte trava ganska mycket för att hålla värmen uppe och så han fick göra av med energi. Detta kändes i mina ben igår kväll och benhinnorna började protestera och göra ont.
(När jag var 8-9 år trillade jag av en häst, blev trampad på benen = kryckor i några veckor och kronisk benhinneinflammation. Anstränger jag benen för mycket - står/går för mycket, springer o.sv får jag sketa ont. Känns rätt pissigt att det är något jag får leva med hela livet. Men bara att gilla läget)




Bild från förra vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback