Önskelista.

Datum:2012-12-11 / Tid:14:46:10 / Kategori:Vardag
 
                 Fleecetäcke JH collection, strl 135 - Hooks.se
            Metallic boots Catago, strl M - Charlies.nu
            3-fingervantar Supreme, strl M - Hooks.se
Fleecelindor marinblå - Hooks.se
                                 Varmfodrad ridstövel Galaxy Steeds, strl 38 - Hooks.se
 
Vi ska inte köpa några julklappar inom familjen i år, eller något litet men absolut inte som andra år då vi har blivit överösta av julklappar. Jag har iallafall några saker som jag hoppas lite på att självaste tomten ska komma med, jag har ju trots allt varit väldans snäll i år ;)
3-fingervantarna har jag sedan tidigare men dom är så flitigt använda att dom nu är helt trasiga och inte håller värmen längre. Detta är dom varmaste vantarna jag haft och är suuuper att rida i, till stallarbete och hundpromenaderna. Underbara!
Fleecetäcket är inget jag egentligen behöver men det är så himla snyggt (älskar den gosiga kragen vid halsen!) och jag skulle vilja ha det som fintäcke/transport :)
Lindorna och bootsen skulle göra min marinblå outfit komplett! (Lindorna på bilden kommer från BR men jag har länkat till dom jag vill ha från Hööks. Hööks har ingen produktbild på dom marinblåa lindorna så därför lånade jag denna ifrån BR.)
Och sen dom varmfodrade ridstövlarna (i en storlek större än annars för att få plats med sockor) skulle jag verkligen vilja ha. Det är inte roligt att rida i skor, det blir inte alls samma stöd. Och att rida i stövlarna jag har går inte för då fryser jag fötterna av mig och det får inte plats några extra strumpor i dom.
 
 
 
 

Kommentarer
Johannaday

Bra tips :) Kika gärna in hos mig och lämna ett litet spår också, kram!!

2012-12-13 / 10:53:24
http://www.johannaday.com
Emy

Fin blogg :)
Kolla in våran, två glada dressyrtjejer :D

2012-12-14 / 10:10:34
http://ejdressyr.blogg.se
Mikxki

Fodrade stövlar brukar jag inte tycka är snyggt men de där var grymt snygga! :)

2012-12-14 / 16:12:51
http://mikxki.blogg.se
kajsa

Metallica bootsen är riktigt snygga :)

2012-12-14 / 17:55:32
http://kajsashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback