Ny vecka.

Datum:2012-12-10 / Tid:20:35:00 / Kategori:Vardag
 
rangelben @ instagram
 
I lördags var jag på julbord med jobbet, eller ja, dom jag jobbade med förut är ju arbetslös nu :P Maten var riktigt god och jag hade en rolig kväll med bl.a bowling och massa prat och skratt :)
Annars har jag inte gjort något särskilt alls under helgen, det är skönt med såna helger ibland, bara ta det lugnt.
 
Imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och rida, har inte blivit mycket av det nu den sista tiden. Finner ingen motivation och jag orkar helt enkelt inte att ta mig i kragen :/ Jag tror vi behöver en nytändning av något slag men jag vet inte vad. Skulle vilja rida för instruktör igen, gick så himla bra för oss när vi gjorde det regelbundet, utveckligen sköt framåt men just nu har jag inte råd med det då min a-kassa inte kommit igång (än!!) :(
 
 
 

Kommentarer
Hannah

Snygga ni är du och solero!! :D

Svar: Tack det samma Hannah! :D
jolinedanielsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback