December.

Datum:2012-12-07 / Tid:19:20:54 / Kategori:Vardag
Ni får usäkta min frånvaro, det måste helt enkelt bli så att jag bloggar när jag har lust, det funkar helt enkelt inte när det blir ett "måste".
Vad har hänt sen sist? Det har blivit december och vi närmar oss min favorit högtid - JUL! :) Jag älskar allt mys som är runt jul och att man får umgås lite extra med dom som betyder mest ♥
 
I onsdags var det 5 år sedan, shit vad fort tiden går, som jag och Robin träffades för första gången. Så vi har förlovat oss!! :D ♥♥
 
 
Always and forever.
You. Me. Us.
 

Kommentarer
Sara

Superfin blogg!

kika gärna in min blogg om du har tid över, och om du ska svara på min kommentar svara gärna på min blogg! :)

2012-12-10 / 16:44:54
http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback