Gesällprov.

Datum:2012-08-21 / Tid:18:35:06 / Kategori:Vardag
Idag har jag börjat med mitt gesällprov, så förhoppningsvis är jag snart färdigutbildad målare! :) Skönt att det snart är avklarat! Som prov ska jag totalrenovera en hel lägenhet, dessutom är den helt knallgul och stinker riktigt illa p.ga att den/dom som bott där innan rökt inne = mycket mera jobb! Allt måste spärrmålas med en speciell färg och tvättas så in i helvete. Men men :)
Tyvärr så har jag blivit uppsagd så jag får gå hem den 20 oktober. Men gött att jag hinner klara av gesällen innan och förhoppningsvis hittar jag ett nytt jobb snabbt, inte nödvändigtvis som målare.

Kommentarer
Karin Andersson

Det kommer du att klara galant. Bra att du får det gjort innan du slutar. Kram.

2012-08-21 / 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback