Vardagsridstövlar.

Datum:2011-10-21 / Tid:22:42:37 / Kategori:Häst & ryttar utrustning

 

Såg att dom fått in ett par nya ridstövlar på Hööks. Helt ok tycker jag. Skulle passa utmärkt till mig som vill ha ett par till vardags, inte för "fina" och inte för mycke tjaffs på, enkla och helt ok fina. Ska kika på dom i butiken så kanske det blir ett par, dom var ju inte så dyra heller, ca 1500kr. Vill inte betala överpris för ett par vardagsstövlar Hoppas dom har fått in dom till veckan för då ska jag ändå till Karlstad med sambon och köpa ny TV samt leta efter en vinter ridjacka!

 

 


Kommentarer
Emelie

Dom var snygga för att ha till vardags! :-) Mina vardagsstövlar börjar gå sönder.. Måste införskaffa mig ett par nya.

2011-10-23 / 22:35:52
http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback