Den perfekta jackan?

Datum:2011-10-21 / Tid:22:57:06 / Kategori:Häst & ryttar utrustning




På tal om jackor så hittade jag precis den här på www.emmi.se
Jag tycker den är superfin! Dessutom kostar den hälften så mycke som dunjackan från Kingsland, hur bra?!
(Och förresten så vet jag inte varför jag har snöat in på att jag bestämt ska ha en dunjacka, men det ska jag!)

Jag ska se om den möjligtvis finns inne på Färjestadshopen i Karlstad till veckan annars beställer jag den, men skulle ha varit gött o kunna prova, känna och klämma på den. Men det är ju bara och returnera om den inte skulle vara bra.
Reflexer är det på den också, supergräääjt!



Ursäkta om det blivit väldigt mycket tråkiga annonsbilder nu det senaste, men det är väl bättre än inget?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback