Dagens ridpass.

Datum:2011-11-23 / Tid:20:56:54 / Kategori:Hästsnack & bilder
Red lite dressyr på banan idag, gick helt okej. Solero var pigg och framåt, dock hängde han väldigt mycket på bettet. antar att jag får skylla mig själv då jag vet att han inte funkar med det tjocka tvådelade i dressyr utan det ska vara det smala tvådelade. Men det smala tvådelade sitter på ett träns med nosgrimma, och jag kände att jag inte orkade krångla med nosgrimman idag så jag tog tränset utan nosgrimma och på det sitter det tjockare bettet. My bad alltså. Jag är nöjd ändå, han lossnade fint i sidorna och bakbenen jobbade på bra.

Fick ett telefonsamtal från min medryttare idag också. Hon slutade, trist! (Varför vill jag inte skriva, men det har inget med varken mig eller Solero och göra)
Men jag fick ett mail förra helgen (passande nog?) från en tjej som var intresserad av att bli medryttare. Så jag svarade henne idag och hon kommer på söndag så vi får träffas, provrida och lite sådär. Så nu håller jag verkligen tummarna för att det är en bra och vettig tjej som kan trivas med Solero! Tredje gången gillt brukar man ju säga...


 

Mitt hjärta och jag i somras!

 

 


Kommentarer
Linn

Hoppas det löser sig med medryttare Joline :) Bodde jag hemma hade jag med varit väldigt intresserad :)

2011-11-23 / 22:17:50
http://linnhannahmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback