Tännäs 2013.

Datum:2013-03-31 / Tid:17:20:26 / Kategori:Vardag
Sorry för den döda bloggen, åkte som varje år vid påsk till Tännäs i tisdags och kom hem igår kväll. Hann inte blogga innan och blogg.se appen krånglade som vanligt så kunde inte blogga från mobilen heller.
Vi har iallafall haft det heeelt underbart!! Strålande sol och klarblå himmel varje dag, vi har varit ute och mått gött i stort sett hela tiden. Och hundarna, jösses vad dom har njutigt! Första fjällsemestern för Oscar och jag tror han tyckte det var en 10-poängare :) Det var varit så otroligt skönt att ta en paus från vardagen och komma bort lite. Solat, grillat korv, åkt skoter, gått långpromenader och bara njuuutigt!
Har massvis med bilder men kommer ta lite i taget, bjuder på ett gäng nu direkt.
 
Poscen och jag, litte solbränd i fejjan? :p
 
Mina finaste killar ♥ Och jag som ser helt uppstoppad ut med alla kläder..
Underbara fjälls-toppar i bakgrunden.
 
Älsklingar! ♥
 
Charlie njuter i sin superfleecedräkt.
 

Sötis Oscar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback