Inför sommaren.

Datum:2013-03-06 / Tid:13:26:13 / Kategori:Shopping
 
Alla bikinisarna hittar du på nelly.com
 
Jag sitter och tittar på lite olika bikinis, inför varje sommar brukar jag köpa några nya, tycker det är roligt att kunna variera. Hittade dessa tre på nelly.com och hur fina är dom inte? Älskar speciellt den första! Tänk vad fint när man är brunbränd :) Som ni ser så gillar jag bikinis med mycket färg, tycker det är å fint speciellt när man själv fått lite färg också :) Dock är dom här ganska dyra, den första t.ex kostar 829kr vilket jag tycker är dyrt för en bikini. Men fina är dom!
Dock tvivlar jag starkt på att jag ens kommer visa mig i bikini i sommar, jag har kommit in i en svacka då jag vantrivs något så grymt med min kropp, det började redan förra året vid den här tiden. Det var inte många gånger som jag hade bikini i somras, och inte shorts heller för den delen. Jag har gått upp i vikt och jag trivs inte alls med det. Jag är inte tjock, långt i från, det vet jag. Men jag trivs bättre när jag är tunnare, benigare. Förut kunde jag ha gjort vad som helst för att få några kilo extra men nu när jag har det så vill jag bara ha tillbaka min gamla kropp. Aldrig nöjd.
Om jag åtminstonde kunde komma igång med lite träning, så man blir mer fit. Men hur ska man hinna, vart finns den tiden?
 

Kommentarer
Anonym

Man får ta sig tid! Prioritera :-) Sen kan man ju alltid powerwalka/jogga till stallet, eller varför inte med dina voffar?! :-D

Svar: Ute o går gör jag redan massor, men ska ta tag i ridningen nu och verkligen komma igång, sen komplettera med lite styrka, har ju ett halvt gym i källaren :p
jolinedanielsson.blogg.se

2013-03-06 / 13:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback