Update.

Datum:2013-02-16 / Tid:23:08:18 / Kategori:Hästsnack & bilder
Har varit lite off med bloggandet ett par dagar, har helt enkelt inte hunnit.
I torsdags eftermiddag/kväll var jag med Annika till Hurk där hon har Willem på "halvtid."  Hjälpte henne lite med ridningen och hade det bara allmänt trevligt med lille W. Igår hade jag en riktig myskväll med min lilla familj och vi har väl myst mest hela dagen idag också :) Tog sovmorgon idag och det var riktigt skönt. Efter frukosten åkte vi till stallet, sadlade Solero och gav oss ut på en tur i skogen, jag, Robin, vovvarna och Sollis. Vi gick den turen som jag och Annika tog i onsdags så det innebar kondition- och styrketräning i djupsnö och lite klättring. Solero var som vanligt pigg och glad, lite sprättig och hoppig :p Synd bara att det var plusgrader idag då han fick tjocka styltor direkt trots att han har snösulor. Och när han får styltor så kan ju inte broddarna ge fäste vilket gör att det blir väldigt halkigt och vingligt. Så länge man travar eller håler ett högre tempo går det bra men direkt i skritt så bildas styltorna. Inte särskilt kul.
Det här blir nog ett lite halvflummigt och osammanhängande inlägg men jag är svintrött, ville bara uppdtera lite om läget :)
Hörs igen imorgon! Natti ♥
 
 
Solero, jag och vovvisarna idag :) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback