I ♥ shoes.

Datum:2012-09-30 / Tid:19:30:00 / Kategori:Shopping
 
Jag har alltid haft en förkärlek till skor men nu är det väldigt, med betoning på väldigt länge sedan jag köpte några nya så när jag såg dom här stövlarna kunde jag inte låta bli "köp" knappen :) Har letat ett tag efter ett par nya stövlar men alla jag hittat har varit så korta i skaften och det tycker jag inte är så fint, dom här är 42 cm höga. Hoppas bara dom inte är megastora i vaden för det blir också fult eftersom mina vader är nästintill obefintliga :( Bara dom passar kommer jag bo i dom i höst + i mina svarta lårhöga stövlar i mocca, mmmh! ♥
 
(Blev ingen tur till Karlstad idag för o shoppa btw, vi tar det nästa helg istället, visar snart vad vi pysslat med idag)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback