Charlie's födelsedag!

Datum:2012-09-04 / Tid:11:00:00 / Kategori:Hundliv
Idag fyller vår älskade lilla Charlie 4 år. Gud vad fort tiden går! ♥
Firar hans födelsedag här på bloggen genom att visa lite bilder från när han var en alldeles ny liten knartis, 8 veckor. Hittade bilderna på min gamla blogg, rangelben.blogg.se
I verkliga livet firar vi hans födelsedag med ett besök hos veterinären (vaccination) och efter det åker vi hem till mamma (mormor! hihi) som bor alldeles bredvid kliniken och äter fruktsallad - Charlie's favorit :) ♥
Grattis på födelsedagen mammas älskling!!!

 




Och såhär ser han ut idag, 4 år gammal. Vår lilla goding ♥




Kommentarer
Sandra Rosén Dahlgren

Naa sötnos!! Så rart att han ler på sista bilden :D! Grattis i efterskott :)!

2012-09-07 / 09:32:22
http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
Lovisa

Vad är han för ras? :) Otroligt gullig!

Svar: Han är en Bichon Frisé :) Tack! :D
jolinedanielsson.blogg.se

2012-09-09 / 22:33:10
mamma

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeee herre gud har han varit sååååå liten vart tog denna tid vägen.Detta är allt mommos kompis det så många prommenader som vi gjort då han har lyssnat på mig och tröstat mig när jag har varit så ledsen under dessa prommenader.Känner nog bara till en vovve till som är så förståndig som Charlie som fattar så mycket som är så klok han påminner mycket om min Pedro som jag hade som liten

2012-09-25 / 08:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback