Mina ridstövlar.

Datum:2012-10-20 / Tid:17:41:22 / Kategori:Häst & ryttar utrustning
 
Ett par svarta allroundstövlar köpta förra vintern på Hööks, finns inte längre att få tag på. Stora i vaden men alla stövlar är för stora åt mig, har inget att fylla ut med. Ger ändå ett väldigt bra stöd för skänkeln. Har inte använt dom så jättemycket så dom är fortfarande lite stela men dom är väldigt fina och sköna, verkar hålla bra.
 


Mina favoriter! Bruna med snörning i nubuck. Efter att jag har smörjt mina ett antal gånger har dom blivit mycket mörkare men det är bara fint! Underbart sköna att både rida och gå i, perfekta vardgasstövlar som jag använder dagligen. Även dessa är något stora i vaden trots snörningen, men inget som stör. Köpte mina i våras och överväger att köpa ett par till att ha på lager för när dom går sönder kommer jag gråta ihjäl mig annars och det är trist om dom slutat säljas då. Älskar dom här stövlarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback