Miljöträning.

Datum:2012-10-21 / Tid:18:05:24 / Kategori:Hästsnack & bilder
 
Idag har jag spenderat många timmar i stallet. Det var länge sedan jag tog sådan god tid på mig och var där utan stress så det var härligt!
Jag och Moa red en riktig långtur på 2½ timme, mestadels skritt så det blev verkligen en stärkande tur på varienade underlag, superbra!
Först red vi till lillskogen vid gamla ridskolan i Malta, sedan när vi ridit runt där ett tag fick vi för oss att korsa stora vägen och gå in i bostadsområdet Dalen. Så vi red igenom hela Dalen ner mot Pekås och St1, gick över övergångsställen så vi kom över bron till Lidl, in bakom Lidl och in på en stig som leder förbi Styrkan och till badplatsen. Därifrån gick vi öven vägen och in i skogen vid Staffa och sedan hem. Ni som kommer utifrån och läser min blogg har ingen aning om vad jag menar, men dom som är härifrån förstår nog vart vi varit :) Hästapållarna var superduktiga och lugna trots att vi var inne i "city" där det var en massa trafik och människor, massa nya ljud och lukter. Bra miljöträning :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback