It's friday!

Datum:2012-03-30 / Tid:15:10:48 / Kategori:Hästsnack & bilder

Har inte haft något speciellt att blogga om under veckan och har inte det nu heller. Känns jävligt gött att det är FREDAG för det innebär helg! :D Imorgon blir det en tur till Karlstad med pojkvän ♥ mamma och hennes sambo. Satt nyss och klickade runt på H&M, har inte gjort det på evigheter så jag hittade massa, massa fint! Risk för att det blir dyrt imorgon, haha... Vi får väl se, för oftast när jag väl är i butikerna hittar jag inte ett dugg som jag vill ha :p får väl beställa isåfall, eller investera i ett par nya välbehövliga ridbyxor... Jaja.

 

Bjuder er på några ovisade bilder från förra helgen. Enjoy!

 

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback