Happy feelings!

Datum:2012-03-01 / Tid:15:56:16 / Kategori:Hästsnack & bilder
Satan vilket härligt väder det varit i flera dagar nu, vårkänslor på hög nivå! Våran bil gick sönder i lördags (blev lagad igår) så dom dagarna vi varit bil lös har jag promenerat riktigt mycket och det är ju bara positivt. Så jäkla skönt ute i solen också, men blir så glad!
Solero's sår han fick i söndags ser bra ut, det har blivit en fin skorpa och är varken svullet eller varmt och han har inte särskillt ont heller. Blir bara lite irriterad om jag petar för mycket i det men han har inte varit halt eller nåt. Skönt! Dumma mig, helt och hållet mitt eget fel som inte förutsåg att: Broddar = skydd!
Men mamma köpte skydden åt mig i förregår så jag ska testa om dom passar nu i eftermiddag (hann inte igår). Så i fortsättningen kommer jag vara på den säkra sidan och minimera risken för skador med skydd runt om. Man lär av sina misstag.
Tänkte även att jag skulle ta en promenad bort till ena sommarbetet med honom så han verkligen får göra utlopp för sina vårkänslor (men känner jag killen rätt så kommer han ställa sig och skrapa fram fjolårets gräs under snön...) Men det är värt ett försök iallafall!

I söndags innan han skadade sig.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback