Fredag kväll.

Datum:2012-01-14 / Tid:16:55:10 / Kategori:Foto - Djur

Charlie till vänster (min och Robins) och Liten till höger (systers).

 

Hade myskväll med sambon, storasyster, illebror och självklart vovvarna igår. Åt god mat och bara umgicks. Mina syskon är allt för mig, man inser det nu speciellt när vi inte bor på samma ställe. Saknade dock lillasyster igår, hon var ute på annat.

Lillebror sov över och är fortfarande kvar. Han han umgåtts med Robin under tiden som jag har varit hos Carro. Ikväll ska jag och Robin ha en egen myskväll, tror det behövs - har redan börjat känna av ont i halsen efter dagens äventyr Dessutom var jag snorig innan det... Smart tjej! Men vad gör man inte för konsten? Hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback