Inför kalla stalldagar.

Datum:2012-08-17 / Tid:15:48:57 / Kategori:Häst & ryttar utrustning

 

Dunjacka från Kingsland, vet inte pris men ligger runt 2000-3000kr tänker jag.
Vilken färg är snyggast?? Gillar nog den röda liite mer men den andra färgen är lättare att matcha (te.x schabrak o.sv)

 

Varma kängor från avendro.se 739kr

Ett måste då mina gamla är helt trasiga.

 

 

 

Varmfodrade ridstövlar från Hööks 699kr.

Inget jag egentligen behöver men skulle vara gött att rida med stövlar på vintern också utan att frysa fötterna av sig. Man får så sjukt mycket stadigare skänkel än med skor. Dom är ju billiga så det blir nog ett par :)

 


Kommentarer
Emelie Löfström

Jag gillar helt klart den röda av jackorna :)

2012-08-23 / 15:03:49
http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback