Har varit i fjällen!

Datum:2012-04-09 / Tid:18:00:01 / Kategori:Foto - Djur
Ojsan, glömde visst uppdatera er om att jag åkte till Tännäs i tisdags, kom hem i lördags. Gjorde alltså den årliga resan till fjällen över påsk med Robin och hans föräldrar. Femte året som jag var med :)
Vi gjorde väl egentligen inget särskillt där uppe, åkte skoter, grillade korv, promenerade, slappade och mådde gott i solen. En välbehövlig paus!
Hade med kameran men fotade inte så mycket, blev mest bilder på Charlie. Visar er några här. Måste bara slänga in ett "HEJ HEJ, MONICA!" från dalarna som jag vet läser min blogg, hihi. Träffar henne och några andra i Tännäs varje år.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback