Att införskaffa.

Datum:2012-04-17 / Tid:21:11:17 / Kategori:Hästsnack & bilder

Jag måste ha ett nytt träns, kommer inte alls överens med det jag har nu, det sitter inge bra på Solero. Har det här just nu. Tycker inte om att knäppena på sidostyckena är innåtvända. Så jag funderar på att köpa (eller önska mig i födelsedags present?) det tränset här ovan. Tycker det är fint, gillar att nackstycket har så tjock padding :) Men jag kommer byta ut nosgrimman till en från Kyro Riding Gear.

Den här fina:

 

Den är i mocca och jag tycker den är skitfin! Men dock så finns den inte att beställa förrän om ca 2 månader. Men just den här nosgrimman finns i lack också, svinfin den med men det känns lite onödigt med tanke på att jag redan har ett träns med lackad nosgrimma, det jag använder (och för visso inte gillar) just nu :p


Kommentarer
Malin

SV: Vad roligt :)

2012-04-17 / 22:30:17
http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback