Medryttare sökes!

Datum:2011-09-12 / Tid:20:06:27 / Kategori:Vardag
Jag vet, jag vet. Är urkass på att hålla igång bloggen, ibland tar det bara stopp och jag hittar inget att skriva om. Kan inte lova att jag kan bättra mig men jag ska försöka!


Har bestämt mig för att återigen göra ett nytt försök till att hitta en medryttare åt Solero, 2-3 dagar i veckan (vardagar). Han skulle verkligen må bra av att få komma ut lite mer. Jag söker någon som är noggrann och mån om hästens bästa. All träning på banan gör jag själv, det är alltså turer i skogen som det är frågan om. Förutom ridningen är det några enkla sysslor såsom mockning, lägga iordning foder m.m som ska utföras de dagar Solero är "din". Antingen rider du själv eller tar sällskap av någon av dom andra i stallet när du rider. (Att rida ut själv på Solero är inga problem!)
Hör gärna av dig och berätta om dig själv om du är intresserad och lämna telefonnr så ringer jag upp!


e-post: [email protected]
(notera att det är två "_" st i e-postadressen!)

Att lämna en kommentar i det här inlägget går också bra!


 


Update: Jag har funnit en medryttare! :)


Kommentarer
D A H L È N

sv: absolut, de borde vi göra! :D

2011-10-03 / 21:38:21
http://carolinedahlen.blogg.se/
Fredrika Källström

SV; Taack så jättemycket, vad glad jag blir! Hon har en ganska klar och uttryckfull blick, min häst. Hon är perfekt att göra en sånhär bild av..! :D



Kramkram

2011-10-06 / 08:58:18
http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback