Vila i frid.

Datum:2011-10-17 / Tid:20:57:31 / Kategori:Foto - Djur

 

I eftermiddag efter jag slutat jobbet åkte jag och pappa upp till farmor och begravde lilla Teddy. Så nu ligger han bredvid Kola, som gick bort förra sommaren. Mina två niner

Min första kanin ligger på ett annat ställe, tillsammans med hamstrarna.

Det känns jätte konstigt här hemma att det är så tomt och tyst. Ingen liten tuss som sitter och musslar i spånet, knaprar på lite foder eller skuttar runt. Har haft kanin sen jag var jätteliten, så det är verkligen en omställning. Får påminna mig själv hela tiden att jag inte behöver byta vatten, fylla på mat och tända lampor åt honom

Men han har det bra nu, det var rätt beslut.

Vila i frid min lilla älskling. Det gör ont och jag saknar dig. Men jag vet att det var rätt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback