Sjuker.

Datum:2011-10-24 / Tid:20:53:43 / Kategori:Hästsnack & bilder

 

Foto: Caroline Dahlén, februari 2010.

 

Har alltså varit hästlös idag, men det var nog lika bra det för jag vaknade upp med ännu värre halsont och feber så jag stannade hemma från jobbet. Så idag har jag bara slöat och vilat hela dagen. Känner mig lite bättre nu men inte mycket, ska göra mig en mugg med varm obo'y (igen). Är inte så mycket för te (thé?) men annars är ju det superbra för svidande halsar.

 

För övrigt så beställde jag fjärde säsongen av Gossip Girl förut Vet inte varför jag inte gjort det tidigare, är ändå jätte länge sedan jag såg klart säsong 3. Men igår upptäckte jag att den femte säsongen sänds på kanal 5 kl 18.00 (tredje programmet igår!) så då fick jag lite småpanik. Måste kolla ikapp så jag kan börja följa det på söndagar!

(nörd)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback