Nin ♥

Datum:2011-10-09 / Tid:19:32:38 / Kategori:Foto - Djur
Pjuuh! Det tog sin lilla tid att städa lägenheten, men nu är det klart och gud vad skönt det känns Städade även buren åt min lilla kanin, så nu han han det också rent och fräscht
Han är inte så pigg lilla Teddy. Han äter och dricker som han ska, men han är långt ifrån pigg och vaken. Han är alltid så himla "med" annars, men han har inte varit det nu på ett tag. Såg idag att han har ett sår på ena baktassen också, typ på hälen eller vad man kallar det. Får försöka tvätta det och se om det blir bättre. Han är 7år min lilla nin så jag är rädd att det inte är så länge kvar....


 

Teddy & Charlie i våras, mina sötisar

Om ni undrar varför Teddy är så tuffsig så beror det på Charlie's noggranna tvätt strax innan.

 

 

 


Kommentarer
Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

Sv: tack så mycket och ja den ridturen var underbar! Måste bara säga vilken supersnygg blogg du har och urgullig kanin ;)

2011-10-09 / 22:35:29
http://livetblandhastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback