Dags för stallet.

Datum:2011-10-27 / Tid:16:02:35 / Kategori:Vardag
Hej hej! Har precis kommit hem från jobbet, ska alldeles strax dra på mig stallkläderna och åka bort till pållen för lite mys. Är inge vidare sugen på och rida i det här pissiga vädret så det skippar jag nog. Blev alltså inge shopping med Elin idag, tar det nog imorgon istället då jag ändå är hästlös (medryttarens dag). Sen efter stallet ska vi (sambon) laga mat och så måste vi verkligen städa lägenheten, fy fasen hur det ser ut Får ev. besök av mami sen och då kan det ju inte se ut så här, hon skulle dö, hehe....


 

 

Här en en FÖRE och EFTER bild på ena väggen i vårt vardagsrum.

Direkt när vi flyttade in (1 april) satte jag upp den här fonden, stod inte ut med det vita, blev för trist.

Men visst blev det snyggt? Det sitter spotlights i "hålen" i väggen så det lyser fint på kvällen.

 

Någon som vill se fler bilder på vår lägenhet?

 

 


Kommentarer
elin

snyggt!

2011-10-29 / 00:18:19
http://elinbrodin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback