Snart första advent.

Datum:2011-11-24 / Tid:19:54:27 / Kategori:Foto - Djur
Idag blev det ingen ridning. Skruvade upp musiken på högsta volym när jag kom hem från jobbet och började städa lägenheten inför helgen - första advent! Då vill man ju ha lite fint Julgardiner, ljusstakar och stjärnor plockar jag nog fram imorgon kväll. Vår första jul i lägenheten som sambos, ska bli så mysigt!
Och min första jul med skilda föräldrar, första julen utan farfar, andra julen utan mormor... men det försöker jag inte tänka på, för då går jag sönder. Rasar ner i mörkret igen som jag kämpat mig upp ur sen förra vintern.

Helgen ser ut att bli bra! Ridning, Karlstad, besök av svärföräldrarna, adventsmys och skyltsöndag är några saker som står på schemat. Sköt upp provridningen med min eventuella medryttare till nästa helg, har alldeles för mycket att stå i den här helgen ändå känner jag.


 

Charlie och min bästa vän Elin's Mysan som på bilden bara är en liten bebisskrutt, från i våras/somras.

Tycker bilden är så fin med alla färger och att man ser regndropparna. Och Charlie ser ut att viska något fint i hennes öra.

 

(Bilden har inget med inlägget att göra)


Kommentarer
Klara

SV: Jaa den är verkligen toppen, har köpte en till ena hästen, och sen blev det till att köpa en likadan till den andra, haha! Santa Cruz Arthur de Luxe, köpte min här; http://www.ishesten.se/ verkligen suveränt kundbemötande! :)

2011-11-24 / 20:27:07
http://klaraskrabater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback