Lite shopping.

Datum:2011-11-27 / Tid:18:31:08 / Kategori:Häst & ryttar utrustning

 

Detta köpte jag på Hööks igår när jag var i Karlstad.

 

Ridbyxorna är supersköna, snygga och skoningen ger ett bra grepp i sadeln (red i dom idag). Hade dock velat ha en mindre storlek då dom var lite stora i låren, men det fanns inte så jag fick nöja mig ändå.

 

Har ju varit på jakt efter en dunjacka i vinter men jag hittar igen som faller mig i smaken, eller jo, dom jag hittar är antingen slutsålda eller slut i min storlek. Men den här är supervarm och skön, och rätt fin.

 


Kommentarer
Kerstin Falk

SV: Jo håller med och eftersom min ponny använder grimmor som engångsprodukter är en dyrare att bara kasta pengar i sjön. Annars hade jag nog köpt en dyrare (vadå märkesnörd? (A) :)). Sedan är ju inte funktionen annorlunda. Lägger gärna mer pengar på tecken som håller längre och är torrare mm. Sedan är den här grimman riktigt fin, är väldigt positivt förvånad av hööks nya kollektion (för en gångs skull!)

2011-11-29 / 23:48:47
http://ksf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback