Har varit på noll.

Datum:2011-11-19 / Tid:21:52:02 / Kategori:Vardag
Förlåt, förlåt. Jag är inte död eller försvunnen. Har legat sjuk i två veckor, åkte på något jäkla virus som medförde hög feber, hosta, halsont o.sv Allt som hör en förkylning till alltså. Blev bättre förra helgen men så tog det omtag och jag blev liggandes en hel vecka till. Nu mår jag dock mycket bättre och är på benen igen

Har alltså inget speciellt att rapportera, har inte orkat göra någonting. Eller just det, förra söndagen hade vi besök av en Equiterapeut i stallet, så Solero fick sig en genomkörare. Hon hittade inga konstigheter på honom mer än att han var lite spänd i korset, men det åtgärdade hon. Detta var jätteskönt och höra, med tanke på hans tidigare historia.
Fick jätte mycket beröm för att han var så fint musklad, fin form och för att han var så söt. Sånt blir man alltid glad av att höra, hihi

Imorgon ska jag rida för första gången på två veckor igen. Min medryttare har ridit honom en del under tiden jag varit sjuk och underbara Annika i stallet har ridit honom en gång, så han har inte varit helt sysslolös iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback