Andra adventsmys.

Datum:2011-12-04 / Tid:20:09:22 / Kategori:Vardag

 

 

 

 

Har haft min kära mamma, hennes sambo och min lillebror här på andra adventsfika ikväll. Bakade en tigerkaka som vi mumsade på. Det var mysigt

 

I förmiddags var jag i stallet och träffade Lisa som ska prova som min medryttare. Det gick superbra och Solero skötte sig ypperligt, han brukar kunna charma sig in hos dom flesta Så jag hoppas detta blir bra och funkar, men det tror jag nog.

 

Just ja! Igår kom ju Annika's nya häst som jag berättade om, Willem. Han och Solero ska bli hagkompisar så nu går dom i hagar bredvid varandra för att bekanta sig så att ihopsläppet blir så lugnt som möjligt. Det verkar gå bra. Ska se om jag kan ta med kameran och fota lite någon dag, men det är ju mörkt när jag kommer dit eftersom jag jobbar till 16.00 varje dag, så det får nog bli till helgen.

 

 


Kommentarer
mamma

Tack för mumsigt fika <3

2011-12-05 / 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback